lördag 28 maj 2011

mitt a dan

....och jag har gjort lite ärrenden och jag hade tur att roger tog sig tid att skjutsa mig för att jag skulle slippa promenera i regnet ,nu har regnet minskat  iaf men det är ju fortfarande mulet o grått. var är den osynliga solen?....
nu är dagens lotto inlämnat och med en masa tur så kanske jag vinner drömvinsten på 103 miljoner =). åkte förbi kontorsteknik för att  köpa ett usb minne och lite annat. jag har länge tänkt köpa ett usb men det har aldrig blivit av ,men nu är jag ägare av ett 4 gb minne.=)
har käkat en tallrik med startflingor o mjölk och några korvskivor ,det är både dagens frukost o lunch och nu ska jag dricka en kopp kaffe o vila.
 usbminne ,anteckningsblock o pennor ,alltid bra att ha nära datorn =)


roger far upp till garaget för att skruva , anton o hans kompis är där uppe och pysslar med vad vet jag inte men kan tänka mig att dem skruvar uti bilen dem hämtade i går kväll. oscar är för tillfället hos en kompis här på byn.....kaffe.nu kommer tillbaka senare ha det så bra

Inga kommentarer: