lördag 14 maj 2011

gomorron lördag

här är jag. sovit lite länge vaknade o klev upp 08.55. massor ont i dag ,jag kan inte sova förlänge för jag får så ont ,men vad gör jag när jag är så trött. jag hängde vid datorn o tvn i går kväll till strax efter 23.30 då kröp jag ner under täcket påklädd med min one piece och tjocksockor. jag frös. efter ett tags snurrandei sängen somnade jag och blev väckt av telefon. oscar ringde 00.35 och frågade kommer ni upp ,ni sa ju att ni skulle komma hit lite senare när vi for därifrån på kvällen....hmm.....roger sov och jag var nu vaken ,men iaf lyckades jag somna om sen.
idag lördag mitt keno ska förlängas o lottot lämnas in. det ser ut att va fint väder ute , men det är luftkallt så det är bäst att ha ordentligt med kläder på. jag har blivit förkyld pga kylan ute och oscar har smittat mig.
jag har ännu inte fått i mig morgonkaffe så jag måste snart koka en kopp och dricka det på så sätt få energi.
tack för din kommentar anonym. ja vi har samma smak för jag såg nå mycket fint hos M i går som jag vill ha......=)/tingeling

Inga kommentarer: