söndag 22 maj 2011

söndag morgon

gomorron jag somnade sent o vaknade sent. 08.20 slog jag upp mina två blå ,men låg kvar till 08.43 då telefonen ringde =). j...kla vad jag sovit länge i dag också ,hela dagen blir så mycket kortare.
kan det vara att jag har haft så mycket att göra de sista veckorna som gör att jag sover längre ? kroppen är helt slut den behöver nog vila. när jag kommer från garnis blir det nog som vanligt med mina sovtider och allt annat kan jag tro.
det är fint väder idag =). idag ska jag förbereda mig för de tre sista dagarna på garnis och städa lite. eftersom jag sovit länge på morgon så har jag mer värk så jag orkar nog inte göra så mycket som jag skulle vilja. jag får sätta roger i arbete när han vaknar.nu har jag druckit en kopp kaffe och ska snart dricka nästa kopp ...så ha en fin dag /tingeling

Inga kommentarer: