lördag 14 maj 2011

lördag mitt på dagen


är så fint o soligt ute ,men huvva vilken blåst. roger for upp till pojkarna för att pyssla i garaget ,städa i sovstugan och lite sånt. kvar hemma blev jag ,behövde tvätta o fixa lite här och så behöver jag vila min värkande kropp som sagt. min nacke ,axlar o armar är jobbiga idag....
ett tag efter roger åkt så gick jag ut på kiosken för att lämna in lotto o förlänga keno. nu har vi chans vinna storkovan och jag hoppas den drömmen ska bli verklighet.
eftersom jag lämnade in fel kuping med mina rader så måste jag åter förlänga kenot i morgon igen för inte kan jag ju va utan kenospel hela veckan.
nu är jag åter hemma ,en kaka gräddas i ugnen jag ska bara vara slö o slappa till i eftermiddag då jag tror roger o pojkarna kommer hem. hej hej

Inga kommentarer: