tisdag 17 maj 2011

nerbäddad





med en påse godis o datorn. så tillbringar jag tiden fram till att jag somnar och frågan är när ska jag somna i natt?
på eftermiddagen hade jag ett individuellt möte med min kontakperson där vi gick igenom mina mål jär på garnis och nu ska jag jobba efter de målen resten av vistelsen ,när jag kommer hem och säkert hela period nummer två här på garnis. sista lektionspasset för min del var mindfullness kroppsigenkänning (påminner om meditation) ,väldigt avslappnande ,dagens tummen upp för den lektionen. efter ca 14.45 var det full dag och det blev vila o vänta på middagen 16.30 som idag var :pasta carbonara.
i kväll for vi i väg ut på stan för att hitta oss nå att käka ,trevligt att ta sig ut från byggnaden för en stund ,miljöombyte är nyttigt.=)
huvva ....jag bara hivar i mig godis ,bäst att ställa undan den o dricka lite vatten och lägga in en snus.....hmm....men var är snuset?.........måste öppna en ny dosa och jag måste leta bland mina grejor i väskan.....
nu är jag framför datorn igen=).
vi satt och såg tv el såg o såg, det blev mest bara prat ute i korridoren då klockan var runt 21.45 knatade jag in på rummet. är lite trött och dragningskraften stor till datorn =). bifogar lite bilder . kom ihåg kommentarer ger mig ett leende på mina läppar ha det bäst / tingeling

Inga kommentarer: