tisdag 31 maj 2011

eftermiddag

och nu är jag tillbaka. är rastlös tänkte lika bäst att skriva några rader så jag får tiden till att gå om än bara några få minuter =). anton har nu klivit upp från soffan o begett sig upp till trafikskolan för en sista körlektion. oscar har nyss kommit hem från skolan. jag sitter här vid datorn med en kopp kaffe.
dagens middag : blev uppstekt potatis ,köttbullar o korv (rester från i går). och jag har faktiskt ätit lite mat. det är fortfarande mulet ute om det regnar nåt vet jag inte , det lär jag upptäcka när jag går i väg till skolan för utvecklingssamtal med oscar ,har tid kl 17.
funderar om jag ska köra lite pilates för att ha nåt vettigt att göra.
vad jag ska göra i kväll har jag ingen aning om ,jag hoppas jag hittar på nåt kul att göra ,jag blir ju alldeles för rastlös att va inom dessa fyra väggar för länge.
nu är det dax för lite pilates innan jag gör mig klar för att fara på det där utvecklingssamtalet. hej så länge

Inga kommentarer: