måndag 23 maj 2011

shopping o pizza

kl 13 hade vi ett lektionspass om skor o fötter ,det är väldigt viktigt med bra skor på fötterna. nog vet jag att jag har helt fel skor ,men jag kan inte sluta gå omkring i mina converse o foppa tofflor. inlägg kan jag visserligen skaffa men de funkar ju inte att ha i mina "foppa".
nästa lektionspass mindfulness i min vardag och vi fick prova på att meditera 10 minuter genom att lyssna på en cd skiva.
sista passet för dagen aktivitet i aktivitetsrummet. jag har sytt mig en bomerangkudde =) att ha som armstöd i tex soffan. väldigt bra för mina armar att vila mot.
sen blev det shopping på stan. köpte en tunika på rea 50 kr och en ny bh oxå nedsatt pris 99 kr. sen när de andra oxå var klar så for vi på pizza milano och köpte pizza som vi tog med hit och käkade.
det är ett riktigt pissväder i boden ,regnet det öser ner....
ikväll blir det nog ,som vanligt att "hänga" här o se på tv o surra.=).känner mig ganska knäckt o har mycket värk.
 mina shoppingfynd idag på stan =)
min egenhändigt sydda bomerangkudde =)


bifogar bild på det jag shoppat idag.=)....ha en fin kväll så är jag tillbaka senare /kram

Inga kommentarer: