fredag 20 maj 2011

fredagkväll

med familjen har vi spenderat ett par timmar upp i sovstugan. grillning ,lite garage och crosskörning. jag åt en parisare medan roger o pojkarna åt hamburgare. lite kallt att va ute tyckte jag så jag höll mig mesta tiden inne i sovstugan framför tvn och däremellan var jag ute  korta stunder till dem. jag har varit trött o känt mig knäckt helt ur gängorna sen jag kom hem. vi kom hem vid 22 och nu slappar vi i soffan och jag funderar på att bädda ner mig snart. oscar vill sova i sovstugan ,så roger o oscar kanske åker upp o sover där medan jag o anton sover här i lägenheten.
dagens kenovinst ,vi vann 5 kr.....varför kan vi inte få vinna full pott?...i morgon ska kenot förlängas hoppas då att vi får vinna mer. bifogar lite bilder innan jag avslutar mitt bloggande för i kväll/tingeling


Inga kommentarer: