onsdag 11 maj 2011

gomorron onsdag

mitt i veckan. nu är jag uppstigen klädd o vaken. dricker mitt morgonkaffe och snusen ligger på plats under läppen ,ungefär som vanligt.


det här är ingen vanlig dag för i dag ska jag i väg till boden på garnis smärtrehab. där ska jag vara i två veckor ,lyckligtvis får jag vara hemma på helgerna, längtar redan till helgen kommer =)


08.00 åker jag o Jennie som också ska dit.känns jobbigt att va hemifrån ,men jag måste ju. förhoppningsvis är det bra där borta. som tur är får jag ha med datorn och jag kommer göra inlägg mellan jämna mellanrum =).lämna gärna kommentarer =)


sen jag klev upp 06.10 har jag ringt anton ,men han har inte vaknat och nu passerar bussen och han kommer missa bussen idag...hmmm.....ungar.......oscar stannar hemm från skolan idag också. dax för kaffekopp nummer två.....hej hej

Inga kommentarer: