lördag 21 maj 2011

sovmorgon

vaknade 09.30 .....jäklar vad länge jag sovit.....känns som att hela dagen gått åt.vaknade första gången 07.30 och lyckades somna om ,det är ovanligt.har duschat och nu har jag druckit första kopp kaffe och käkat en limpmacka. tvättmaskinen är startad ,skulle behöva städa ,lite dammtorkning ,dammsugning och annat , men orkar jag göra allt?....som det känns nu är svaret på den frågan NEJ. om jag sover länge får jag alltid mer värk ,så varför sova länge?...min kropp behövde nog de timmarnas vila. iaf lite ska jag göra idag här hemma jag blir allergisk av att se allt som borde göras.....
roger o oscar är i sovstugan o jag o anton är hemma. han ska plugga.
jag ska senare gå i väg o lämna in lotto o keno.
nä nu ska jag fixa håret ....hej på en stund....

Inga kommentarer: