torsdag 19 maj 2011

shopping o andra händelser

efter middagen (köttfärssås o spaghetti) så for vi ett gäng tjejer ut på stan =) för att shoppa. jag  hade förhoppningen att hitta en snygg vårjacka. vi gick på intersport ,hittade ingen där så vi gick till team sportia och där på väggen hängde DEN....som jag bara var tvungen att köpa och till ett vårpris 399 kr ord.pris 599kr.nöjd över mitt inköp gick vi vidare på andra affärer. bla blev det en sväng in på lindex....och vad tror ni jag hittade där ?...jo några par trosor =) ,det är ett standard inköp var gång jag är på en shoppingtur och jag köpte även några par strumpor.
när vi skulle gå in på gallerian så kom en vakt och skulle låsa för dem hade stängt..hmm....så det blev ingen mer shopping för vår del , men en fördel det gick mindre pengar.
när vi så kom tillbaka glada över inköpen så tog jag mig en dusch innan jag lämnade rummet för att hitta nån att surra med. vi tog det lugnt ,var o drack kaffe o käkade en macka i köket sen gick vi tillbaka in på våra rum för en stunds vila.efter ett tag hörde jag en som sprang ,ryckte i min dörr ,jag öppnade och fick se J störtblöda från munnen. jag sprang till en boende här som ringde akuten ,medan jag ringde J sambo som kastade sig i bilen för att möta upp på akuten.
hon hade snubblat på datakabeln som låg på golvet och ramlat mot väggen och slagit sig i munnen....huvva stackare ,krya på dig J hoppas det går bra och att tänderna klarat sig .
vi lämnade J och återvände till garnis ca kl 22 var vi tillbaka.


efter en stunds surrande så är jag nu nerbäddad i sängen och då jag bloggat så måste jag försöka sova känner mig trött och har enormt mycket värk. bifogar lite bilder och avslutar med att säga god natt

Inga kommentarer: