onsdag 25 maj 2011

HEMMA...

....å what a feeling...att låsa upp dörren och kliva in i hallen och vilket välkomnande jag fick när jag kommit hem. fick trevligt främmande några minuter efter hemkomsten.=) , det förgyllde min dag.
det har varit full fart ända sen jag kom hem och främmande har bara avlöst varandra. fortfarande är främmandet kvar. en sitter o pluggar teori med anton den andra sitter o surrar med roger och jag har placerat mig framför datorn ,får abstinens om jag inte har möjlighet att göra inlägg då o då =).
jag är megatrött och tror jag somnar innan huvudet landar på kudden i sängen när jag bäddar ner mig ikväll.

 solen hade gått i moln ,jag frös kraftigt =)
tänkvärt


5 kr i vinst på kenot ikväll =( ,omöjligt att vinna nån större vinst. lottot gav ingen vinst ,det oxå omöjligt att vinna nå på.bifogar lite diverse bilder från garnis.
nu ska jag väl va lite social .....ha det bra/tingeling

Inga kommentarer: