fredag 27 maj 2011

fredagkväll

jag har haft ganska mycket att göra. först var jag tvungen att få med mig roger på affärn för att ha bärhjälp ,han var inte så jätteglad att måsta följa med för han hade annat att göra ,skruva i antons merca och de skulle hämta nån bil anton köpt.
nåja han följde iaf med och sen skjutsade hem mig o maten o drog i väg. oscar kom hem en stund senare. inte fick jag nån hjälp med smörgåstårtan heller ...hmm.. efter ca 1.5 timme var den klar och jag hoppas o tror att  den är superduper god. disken är diskad och det är bortplockat i köket.
har tagit en dusch och placerat mig i soffan för nu är det bara vila min värkande kropp resten av kvällen.
det är lugnt o behagligt , bara jag o oscar hemma. de andra är uppe i garaget.
kvällen kenovinst blev endast 5 kr...=(

nu ska jag se tv ...../tingeling

Inga kommentarer: