tisdag 31 maj 2011

tisdag

morgon och det är en mulen dag ,men än ser det inte ut att ha börjat regna.
jag vaknade 06.30 ,så även roger (han försov sig). klev upp och har fått upp oscar ur sängen ,en trött liten kille sitter o äter sin frulle innan han cyklar i väg till skolan.
hur mitt schema ser ut idag ...ganska tomt med måsten ,sen på eftermiddagen (17) har jag utvecklingssamtal med oscar på skolan.
jag har som vanligt värk ,lite extra mycket för jag var i gång en hel del i går ,nu får jag betala för det idag =( och kanske i morgon oxå =(. jag hoppas nåt kuligt händer idag vet inte vad men bara nåt som kan få mig att åtminstone dra på smilbandet =)
roger köpte några blomlådor åt mig i går så nu behöver jag bara fylla dem med blommor och jag kommer att få fint på min balkong =)..
nu är första kopp kaffe tom och snart blir det mer. blev lite konstigt tyst inne i köket...hmm....undrar vad oscar hittar på ,har han gått o lagt sig el sitter han vid datorn ? ......ska gå o titta efter...ha en bra dag / ting

Inga kommentarer: