lördag 14 maj 2011

pizza

...och tv ,så har min kvälle hittills sett ut. roger o oscar kom hem vid 18.30 duschade och sen for vi ute för att käka en pizza , hade inte ork att laga mat och inte visste jag ju när dem skulle komma hem , så det blev enkelt för mig ikväll med maten.
när vi käkat så skjutsade dem hem mig för jag skulle inte få plats i bilen när dem hämtade anton o hans kompisar. nu är några pojkar o roger uppe i garaget och jag har ingen aning om när roger kommer hem. sovstugan är fylld med pojkar i natt också. kul =).
jag har tittat på kvällen är din på tv4 ,det är ganska bra ,folk får sina drömmar uppfyllda.
jag har drömmar men många av dem kommer nog inte bli uppfyllda....ooops vilken pessimist jag blev nu då...hmm....jag som brukar säga man ska tänka positivt.....
inge vinst ikväll vare sig på lotto el keno...snyft varför är det så svårt att vinna? det blir nog att hänga i soffan resten av kvällen om inget oväntat roligt händer =)....

Inga kommentarer: