söndag 22 maj 2011

söndag eftermiddag o kväll

här på garnis har sett ut så här. roger skjutsade in mig (pojkarna var under tiden i bergträsk) innan hanlämnade av mig här så var vi in på dollarstore och där fyndade jag två par nya solbrillor 30 kr /st ,billigt och så köpte jag några chokladbitar (anthon berg). roger följde mig upp en sväng innan han drog hemåt.
vi jag o A gick ut i solen för att sola ,solen var framme ungefär 10 minuter innan den försvann och det blev kallt ,så pass kallt att jag var tvungen hämta en filt för att inte frysa fast i solstolen =).
sen käkade vi middag ,en billy's panpizza och till efterrätt en kopp kaffe o en ballerina kladdkaka.
vi satt o glodde på tv o surrade o väntade att bastun skulle bli varm.
strax efter kl 18 gick vi ner för att bada bastu. därefter gick jag tillbaka till mitt rum och då hade J kommit hit =).  resten av kvällen har vi glott på tv o surrat och däremellan hann vi med att käka en macka i köket.
strax efter 22.30 kom jag in på mitt rum ,megatrött. och bäddade ner mig ,har pratat en lång stund i telefon =)
kollat kvällens keno som inte gick nå bra =(  om vi hade haft spelat våra gamla rader hade det nog blivit en vinst för numren såg fina ut. snart ska jag ställa i från mig datorn och försöka sova o drömma sött ,sov så gott /kram

Inga kommentarer: