fredag 27 maj 2011

fredag eftermiddag

och jag har kommit hem från frissan =) och jag  blev nöjd med resultatet äntligen fick jag ny färg i håret. det blev en toning o slingor.kom hem vid kl 13.45 har hängt tvätt och kokat mig en kopp the och äter jordgubbar ,det är väl en nyttig eftermiddagsfika ? jag hade tänkt äta marabou mjölkshoklad med polka men ändrade mig ,vill  FÖRSÖKA  minska mitt sockerintag börja leva  mer hälsosamt ,jag hoppas jag kan minska ner mitt sockerintag avsevärt mycket.
borde vila lite för att ha ork i kväll då jag ska baka en smörgåstårta till anton. så i morgon finns det smörgåstårta här.=)


eftermiddagsfika: the o jordgubbar


middag kommer jag att laga som vanligt ,men först njuta av the koppen och jordgubbar och lite avslappning. ha en fin eftermiddag/tingeling

Inga kommentarer: