fredag 27 maj 2011

gomorron

i dag är det fredag =).....jag vaknade 06.00 då jag inte somnade om så klev jag upp har väckt oscar o kokat morgongröt till han o kokat en kopp kaffe till mig=).har precis druckit kaffe och snusen ligger på plats under läppen.
det ser ut som att det kan bli fint väder idag =)
jag har otroligt mycket värk och jag har mycket som jag borde göra idag. det har inte hänt så mycket på "städfronten" här hemma medan jag varit borta så lite dammsugning o skurning av golven skulle behöva göras och fortsätta tvätta kläder o sängkläder , har fyllt på tvättmedelsförrådet ,köpte 5 påsar ariel i går ,det räcker till många maskiner =).
i går när det var kvällsöppet så sålde dem jordgubbar och jag köpte en låda ,snakcka om att man får sommarkänslor trots att det var riktigt kyligt ute.
roger har farit på jobbet och nu far oscar till skolan ,anton o hans kompis sover i sovstugan ,dem var i väg o fiskade så undrar om dem fick nån fisk. jag får fråga dem senare idag då dem vaknat ,för väcker jag dem alltför tidigt blir jag definitivt inte populär =). nä nu ska jag sluta surra och se lite tv och dricka lite mer kaffe. idag ska jag till frissan kl 12 och jag längtar  till att få bli fin i håret...ha en fin dag /tingeling

Inga kommentarer: