måndag 16 maj 2011

måndag eftermiddag o kväll





18 tiden gick vi över till dollarstore för att fylla på godisförrådet =) sen resten av kvällen surrat o sett lite tv. tiden går ganska långsamt här. känner mig slut i kroppen så jag låste in mig på mitt rum vid 21.45 för att ta en dusch och bädda ner mig.
nerbäddad i sängen under täcket sitter jag här ,jo jag sitter upp för jag ahr ju en sån där elektrisk säng som är höj o sänkbar i huvud o fotända.
alltid innan jag ska sova sitter jag med datorn i mitt knä och "bloggar" det är avkoppling för mig. här är det regnigt mulet o megatråkigt väder ,jag känner mig ensam och mest av allt hade jag velat va hemma.=(
har precis läst tidningen och sett nyheten av att en björnunge synts till i älvsbyn , det håller på att va vanligt förekommande att de rackarna visar sig kring byn.
en dag närmare min hemkomst ...å va jag längtar ......
telefon har varit ganska tyst ikväll =( skulle önska att den inte var alltför tyst på kvällarna. RING mig slå en signal det gör mig glad och om ni besöker mitt krypin ,lämna en el flera kommentarer det gör mig oxå glad. =).
kenot ikväll gav tyvärr ingen vinst =(.....hoppas på bättre tur i morgon.....
som jag lovat här är lite bilder ...... ha det bäst /tingeling

Inga kommentarer: