torsdag 26 maj 2011

stolt

mammahjärtat svämmar över av stolthet idag orsaken är att anton har fixat körkortsteorin idag. han har varit väldigt nervös o orolig i fler dagar och nu kan han slappna av och inom ett par dagar är det uppkörning. han ringde och var hur glad som helst och sa : mamma jag har klarat provet det var inte ändå så svårt inte bara jag berömde han utan han berömde sig själv oxå. =) absolut är han helt outstanding ,kul att han fixar de mål han har satt. han har varit tveksam vad han ska välja för inriktning inför nästa år på skolan och jag tror banne mig han har idag bestämt sig för vilket beslut han ska ta.
jag har hållit i gång med diverse sysslor hela morgon för att skingra tankarna och så tog jag en promenad ut på byn gick in på mim och .....ja jag fyndade idag oxå =). sen gick jag förbi kiosken för att lämna in keno. nu hoppas jag vi vinner en större vinst än de sista dagarnas vinster.
nu lite vila och sen ska jag köra lite pilates som är ett av mina mål att göra hemma. men jag ska oxå köra mindfullness o avslappning för att minska min stress......
tvättmaskinen är i gång o tvättar , har massor med tvätt.
ha en fin dag /tingeling

vilar en stund innan det bar iväg mot det stora provet

 en mulen torsdag
dagens fynd på långärmad top 100 kr ,lång blommig kortärmad top 159 kr

Inga kommentarer: