onsdag 11 maj 2011

nu är det kvällen


har tagit en dusch och jag har bäddat i ordning sängen o lagt mig med datorn i knät. den här kvällen har jag kollat på tv o surrat med andra som också är här , alltså varit social =). kul att träffa lite nytt folk. jag undrar just hur jag kommer kunna somna o sova första natten ,ensam känner jag mig. tänk vilken tur att jag har datorn och telefon. jag har pratat i telefon en hel del i kväll vilket jag verkligen tycker är kul ,så ring, slå mig en signal o gör mig glad =).och lämna en kommentar här när ni kikar in här.
en dag har gått två kvar innan jag får åka hem. kan inte hjälpa att jag trivs allra bäst hemma. som det gamla ordspråket som stämmer så bra. borta bra men hemma bäst.
jag ska ta lite kort och lägga in då o då ,så ni får se hur det ser ut där jag tillbringar min tid i två veckor framåt.
kvällens keno gav en vinst på 20 kr ,mina egna rader har jag inte kollat likså inte kollat lotto ,det får bli en överraskning när jag rättar lottot. vem vet jag kanske sitter här och har blivit rik.
snart ska jag lägga i från mig datorn och läsa en stund innan jag släcker sänglampan och får se hur länge det tar tills jag somnar. sov så gott dröm sött

1 kommentar:

Anonym sa...

hej bruden sov gott nu o dröm om mej ha ha hoppas du tänker på mej om du vinner jag vann inget ska gå o prova sova nu får se vad magen tycker om det sov gott hörs imorrn