söndag 15 maj 2011

eftermiddag o kväll





eftermiddag hemma pojkarna var hemma mot sin vilja , dem hade inte större lust att umgås med sin lilla mor...hmm....ok jag kan acceptera det för dem är ju stora nu. middagen idag blev korvstroganoff o ris och dem hängde i sofforna i väntan på middagen var klar.
vi käkade och roger diskade undan sen var det dax att äta efterrätten : chokladmousse både maten o efterrätten var god.
dem var lite rastlös och oscar tjatade om när vi skulle åka till boden...hmm....dem ville nog bli av med mig för att sen få fara o skruva....nåväl 17 tiden åkte vi o stannade till på vägen , i bergträsk. anton ville poppa stereo i sin bil för att jag skulle få lyssna på billjudet och jag säger då det ,det var ett grymt ljud i bilen =). sen åkte vi in till boden och här var jag kl 18. roger o pojkarna stannade länge och for först kl 19.15 efter att ha gått runt och sett var jag bor och allt som finns här.
när dem åkte så var det dax för dusch o bastu innan tv. vi har sett tv till 22.30 sen blev det en kvällsmacka i köket och därefter stängde jag i mig på rummet och här är jag nu nerbäddad med datorn i knät.
tänk om man hade haft en egen bastu hemma då hade jag nog bott i den ,för det är så varmt o skönt.
har preci kollat kvällens kenonummer , vi har vunnit 30 kr =) , alltid nått ju....
känner en viss hemlängtan ,känns som att det är evigheter tills det är fredag......vill hem. bifogar lite bilder. sov så gott....

Inga kommentarer: