torsdag 12 maj 2011

gomorron

torsdagmorgon och jag har nu varit vaken sen 05.30. jag har sovit o vaknat om vartannat i natt. jag ahr nog hunnit bli smittad av oscar innan jag for hemifrån för nu har jag fått lite ont i halsen.hoppas det går över.
jag sover i en sån säng som är elektrisk ,höj o sänkbar så nu har jag höjt ryggstödet och sitter i sängen o skriver. efter jag bloggat ska jag ta en dusch och göra mig i ordning för dagen. frulle serveras mellan 07.30 -08.30 sen är det "lektion" eller vad man kan kalla det. vi har ett schema att följa varje dag och varje dag slutar vi ser det ut som 15.15. man är alltså ledig efter det till morgonen efter ,mycket "dötid" kan man lugnt påstå.
tack för din kommentar , klart jag drömmer o tänker på dig om jag vinner en stor summa pengar ,du blir då inte utan pengar då. blir jag mångmiljonär så blir du åtminstone miljonär =). nä nu måste jag in i duschen klockan tickar på. uppdaterar mellan jämna mellanrum under dagen ha det bäst...../ting

Inga kommentarer: