torsdag 19 maj 2011

en mulen torsdag

....har jag vaknat till ,men jag kan skymta en blå himmel bakom molnen ,kanske det blir sol o värme =). hade inte väderprognosen lovat bättre väder?....var trött när jag vaknade av väckarn 06.00 och somnade till en kvart och då klev jag upp . är klar för att käka frulle ,men det är ju inte än på ett tag.
känner mig frysen...brr....
vet ni , nu är det bara idag och en halv dag i morgon sen åker jag hem =) , men bara över helgen. för att åtekomma för tre dagar till ,den här första omgången av rehabperioden.
jag måste säga att trots en enorm hemlängtan så är det bra här och väldigt nyttigt o lärorikt.
och samtidigt få träffa, prata o lära känna andra människor ,vilket jag tycker är väääldigt kul.=) social som jag är.
på dagens schema 08.30 har vi en lektion om arbetsställningar. som vanligt när jag får nån lucka under dagen gör jag inlägg här. och som jag sagt vid tidigare tillfällen ,jag blir glad över kommentarer....ha det bäst /tingeling

Inga kommentarer: