måndag 30 maj 2011

lite av varje

eftermiddagen jag jag spenderat hemma med lite städning ,matlagning och däremellan har jag suttit ute i solen på balkongen. jag njuter av solen och dess vitaminer den ger =) tänk vilken tur att solen visat sig hela dagen. oscar kom hem från skolan o med sig hade han en kompis ,dem for o cyklade och jag passade då på att skura ,eftersom det inte blivit mycket städning när jag varit borta. men ajaj ....inte bra för min värkande kropp ,att jag aldrig lär mig att göra allt med måtta. nåja nu blir det slöa och inte göra mycket resten av denna soliga måndag kväll.
anton dök upp strax efter 15 tiden och var hungrig så jag ställde mig vid spisen och dagens middag : kokt mandelpotatis o köttbullar i gräddig sås ,god vanlig husmanskost som  är både  god o nyttig.
ha det bäst ,så återkommer jag senare.....

Inga kommentarer: