onsdag 10 augusti 2011

en tupplur ...

nu skulle inte vara helt fel. jag har varit på massage på morgon sen hem o inte har jag haft ro att vila ,har haft annat att göra =) ,men nu känns det som om jag behöver vila en stund.
tråkväder idag ,varför kan det inte bli soligt ,varmt o fint väder ?...är evinnerligt trött på detta pissväder. det blir nog en slöardag resten av dagen känna det som. ska bara hänga o vika tvätt sen o kanske laga middag , men jag måste erkänna att det kändes besvärligt....men men .....
dagens frukost/lunch

ninja gnager på ett vedträ
nu har jag inte nån låsning i vänster skuldra ove lyckades fixa det och jag känner mig bättre ,mer rörlig och det är verkligen positivt.....idag onsdag o det är lotto i kväll. jag orkar inte gå ut på kiosken så jag har lämnat in på nätet hoppas på en stor vinst nu då =)....hej så länge

Inga kommentarer: