onsdag 17 augusti 2011

nya skor

jag o oscar trotsade regnet idag o gick ut på byn el rättare sagt jag gick o han cyklade o jag gjorde några nödvändiga ärrenden. man blir ju deppig i detta tråkväder, små duggandet av regn.....vill ju ha sol o värme ,men det vet ni väl redan att jag vill ha......,det är myyyycket jag vill ha i mitt liv o när jag fått allt så då lovar jag att jag är nöjd =).....
nåväl när jag gick i väg så styrde jag stegen mot apparaten som kallas minuten för att plocka ut en liten peng =) därefter gick jag några steg uppåt gatan o tog vänster o klev in på mim....wow....höstkollektionen har börjat droppa in och usch en hel del fint fanns det. hittade en stickad tröja om den varit helt okej hade jag köpt den utan att tveka ,men det var en maska som hade gått upp i tröjan ,men om dem lagar den kan jag köpa den. väntar på deras samtal...=)....
efter en stund var jag klar där gick vi neråt gatan o in på sportringen för att kolla deras skoutbud och till vår förväning fanns där ett par riktigt snygga skor som oscar ville ha ,mammas konto blev belastat även denna dag ,sen gick vi uppför gatan och in på ica för att handla några matvaror till dagens middag och lite godis fick oxå följa med oss hem =)
mmm..marabou mjölkchoklad =)

oscar nya skor ,märke : etnies / rockstar
efter handlingen på ica gick jag in på kiosken för att lämna in kvällens lotto för att ha en chans till vinst =).....sen styrde jag stegen hemåt medan oscar cyklade bredvid. skönt att komma sig inomhus o värma sig ,för man blir så kall o blöt i detta duggande utomhus....nu slöa lite innan det är dax för middags bestyren......kanske kan det oxå  bli en  efterrätt idag... /tingeling

Inga kommentarer: