måndag 22 augusti 2011

måndag eftermiddag

och solen lyser o det regnar inget nu ,men det är ganska blått o ostadigt på himlavalvet. jag ahr varit på massage o efter det gick jag hem för att hinna vila en stund innan det var dags att börja med middagen. nu har jag lagat mat o ätit lite ,oscar kom hem för en stund sen o har också ätit.
för en stund sen pratade jag med en glad kille som börjat skolan idag ,anton. han hade tagit sig in på transport som var hans mål , men under ett par veckor har han tvekat till att gå den linjen så idag när han kom på skolan så beslöt han sig för att flytta över till tungmek , ett bättre alternativ för han eftersom han är duktig att meka o hans största intresse och sen så tjänar dem bättre än att vara tradarchaffis. lilla mamma har mindre att oroa sig nu...=)......är sååå stolt över mina pojkar de båda är väldigt duktiga o fina. oscar börjar årskurs 6 o ska då gå på högstadiet ,spännande för han ,men nog fixar han det.=)
har satt mig ner en stund med en kopp kaffe för att stanna av en stund innan jag ställer mig i duschen. jag ska i kväll i väg på föräldramöte på älvåkraskolan  o det börjar 18.30........
jag har fullt upp med andra ord och jag med denna värk skulle behöva vila o bara vara hela kvällen o samla krafter för morgondagen....nåja senare ikväll får jag vila när jag kommer hem ....hoppas jag är hemma till kl 21 iaf.....hej så länge...

Inga kommentarer: