torsdag 25 augusti 2011

torsdagkväll

och snart är det läggdax för mig ,väckarn ringer 05.15 i morgonbitti. ikväll har vi mest varit utanför dessa fyra väggar.
först åkte vi(hela familjen) upp till svärföräldrarna för att hälsa på och se hur svärmora mådde. hon mådde förhållandevis bra ikväll ,det var kul att se hon piggare.=)
där blev vi ett tag innan pojkarna ville i väg. vi åkte då hem ner på byn o eftersom det varit "hålligång" i parken hela kvällen så gick vi ner dit ,hur mycket folk som helst. träffade trevligt folk som jag surrade med och lyssande på movits som uppträdde. ....inter riktigt min musiksmak men men jag stod då kvar där nere i en timme el nåt iaf.
nu hemma o har hoppat i min overall o är uppkrupen i soffan framför datorn ,tvn surrar.
snart är det dax att stänga av tvn o ta med mig boken o krypa under täcket o läsa en stund innan jag stänger mina två blå. måste kolla vad vinsten blev 4 rätt med kungen på k9....en liten vinst blev det säkert då vi hade  kungen.

sov så gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: