måndag 29 augusti 2011

massage glass o mat

.....så är det eftermiddag ,fortfarande soligt o blåsigt ,men bra ändå vädermässigt. jag som hade sett fram emot att få främmande i kväll av en vän ,men det är inte säkert det blir av , jag väntar på att veta o hoppas hoppas =)....har varit i väf på massage o det var underbart ,men ack så trött jag oftast blir efteråt. oscar kom dit o när vi gick hem gick vi förbi o köpte en mjukglass o därefter hem för att laga middag som idag blir enligt oscars önskemål : potatismos , fiskpinnar o hollandiesås.
maten är klar o jag har slagit ner rumpan i soffan med en kopp gott kaffe. är inte hungrig ,men jag har iaf druckit en hel del vatten idag ,kaffe o en kopp te o ätit  två mackor på förmiddagen o nyss ett glas god juice ,det ska väl ändå räcka eller ?......har inte nån större matlust men ändå nöjd vad jag fått i mig under dagen.
jag vid spisen ,lagar mat ...

bravo juice ,god med smak av apelsin ,äpple o mandarinjuice
roger o anton har ännu inte kommit hem så det är lugnt här ,oscar har ätit o nu spelar han tv spel......det blir en stunds vila för mig tror jag bestämt =)....

Inga kommentarer: