lördag 13 augusti 2011

lördagmorgon

är en solig morgon ,men inte alltför varm=(.....är hemma för att dusha ,städa lite o tvätta mängder med kläder.......sen hoppas jag att jag hittar på nåt trevligare att göra än en massa måsten bara.
datorn i sovstugan verkar ha gett upp och att va utan dator i skogen känns inte alltför bra måste jag erkänna ,det är iaf tur att jag har min telefon men det är inte bästa täckningen där uppe så jag brukar måsta gå omkring tills jag hittar en plats. =)......
gårkvällen tillbringade jag i sovstugan o tog det lugnt medan pojkarna (fille o oscar) roade sig. även roger roade sig med nåt i garaget. jag bäddade ner mig o tryckte fast öronproppar i öronen o läste en stund innan jag en stund senare somnade. ...vaknade gjorde jag vid 08.00 då klev jag upp. mitt morgonkaffe drack jag där uppe innan jag for ner på byn.
roger är nere nu men snart åker även han upp för att tillbringa dagen där uppe o kvar hemma blir jag o ninja ,det blir lugnt o skönt med andra ord..=).....snart dricka lite kaffe innan jag springer ut för att lämna in mitt keno o lotto för idag....hej på en stund....

Inga kommentarer: