söndag 28 augusti 2011

å ingen

vinst på bingolotto blev det för min del , men roger vann en hundring alltid nåt. att det ska va helt omöjligt att vinna en större vinst.
nu är jag o oscar ensam hemma ,roger har åkt upp till sovstugan där anton är. vi kommer bara att slappa o se tv resten av kvällen jag o oscar.
det är arbetsträning för mig i morgon o skolan för oscar o anton o jobb för roger. en ny vecka. veckorna rusar i väg.
även idag har det varit varmt ute ,lite kladdigt varmt har känts nästan som om det skulle kunna bli åska men än så länge inget mullrande o inget regn trots att det varit grått hela dagen.
då bingolottot slutat så planterade jag blomskott i krukor ,det skulle jag ha gjort för längesen men först nu ikväll fick jag det gjort. jag har varit väldigt energisk idag o jag gruvar mig nästan för morgondagen för jag vet att värken ökar då jag varit i gång för mycket. jag har nu ont i nacke o i bröstryggen.
nu lite tv tittande .....hej så länge

Inga kommentarer: