fredag 19 augusti 2011

gomorron fredag

och nu är det sista arbetsdagen för denna arbetsvecka är snart slut ,skönt det känns. ska alldeles strax cykla i väg på jobbet och fy vad jag ska bli blöt för liksom i går så regnar det och huvva så less jag är på detta blöta väder.
är så trött denna dag. la mig tidgt vid 22.30 o läste en stund sen låg jag o vred mig ett bra tag innan jag somnade och jag har sovit sisådär....=(.....det var verkligen inte kul att höra väckarn i morse det var inte precis så att jag studsade ur sängen. närmare bestämt så snoozade jag en stund.(alltså telefon startade om igen efter några minuter)....innan jag klev upp 05.10 med tunga steg tog jag mig till toa för att tvätta ansiktet o borsta tänderna för att på så sätt bli en aning piggare ,men inte blev jag ju det.....
nåja nu har jag fått i mig morgonkaffe och då jag börjar röra mig blir det väl bättre. värken är jobbig ,som vanligt.....hmm....nu tänka positivt......det är FREDAG =)......det enda positiva jag kan komma på just nu =). oscar sover gott här i soffan få se om han vaknat när jag åter är hemma. och när jag kommer hem blir det att VILA...som vanligt.....för att få ork att kanske göra nån nytta här hemma ,som tex städa lite ,skura golv.....hej så länge....

Inga kommentarer: