tisdag 30 augusti 2011

kvällsgröten

är klar o oscar får favorit kvällsmaten ,mina pojkar tycker mycket om olika grötsorter ,bra mat för deras magar. även jag kan tycka det är gott med gröt ibland. =)......nu har jag satt mig ner i soffan o slappar med en kopp kaffe o nu blir det slappa resten av kvällen.
eftersom oscar stannar hemma i morgon ,så får vi sovmorgon. =)....men jag måste ändå vakna för att ringa o sjukanmäla honom på morgon ,men jag får somna om efter det o slipper kliva upp......
jag har försökt kurera oscar med att ge han echinea brustablett o c-vitamin o innan han lägger sig så ska han få en panodil mot huvudvärken. stackarn vill ju på skolan men är inte pigg nog för det i morgon.
om inte alltför lång stund bäddar jag ner mig o läser min bok för trots att klockan inte är så mycket så känner jag mig ganska trött o slut i kroppen.
i morgon blir det nog en vilodag ,kan jag tro....=)....
snart kommer anton hem o då åker roger o anton upp till sovstugan o sover där som vanligt.

Inga kommentarer: