onsdag 17 augusti 2011

eftrmiddagen

dagens middag: mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås
...kom med ett tråkigt besked.....=( svärmor är sjuk ligger på lassarettet. jag hoppas att hon ska få bli frisk snart.
 att jag har värk dygnet runt är lindrigt mot andra sjukdomar man kan råka ut för kan jag lugnt påstå. den här eftermiddag går lite tungt ,har tappat den lilla energi jag haft under dagen.
men trots en tung eftermiddag har jag lagat middag enligt oscars önskemål :mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås.
pojkarna var hemma o precis när jag skulle till att börja med maten så åkte dem i väg en sväng o än har dem inte kommit hem. roger däremot är nu hemma o käkar innan han åker till sunderbyn till sin mamma.
snart kommer pojkarna hem för att käka o sen vet jag inte vad som händer . jag har fortfarande myycket värk så det blir nog att vila en del för att orka med morgondagen....ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: