fredag 26 augusti 2011

kvällen

har jag inte bara tillbringat inom de här fyra väggarna. ville ju göra nåt när det ändå är fredagkväll o det är det ju bara en gång i veckan ju....=)....efter att ha varit riktigt slö i eftermiddag så var det uppiggande att komma sig bort en stund.
vi åkte för att hälsa på hos sötagnes o hennes mor ,medan jag stannade där så åkte roger o oscar ut på affären o förbi grillen för att käka sen hämtade dem mig och vi for hem.
nu blir det slappa resten av kvällen. roger o oscar är påväg att åka upp o  sova  i sovstugan och jag får lugn o ro o bara läsa o se på tv ,det jag vill se. anton har varit hem o farit även han sover i sovstugan.
blir nog uppe än ett tag ,jag får ju ha sovmorgon i morgon =).......
kvällens keno gav oss ingen vinst .....typiskt ..=(...... det var allt  jag hade att skriva för ikväll så jag säger som jag brukar.......
                   sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: