torsdag 25 augusti 2011

känner..

...mig en aning slö o trött  denna dag i slutet av arbetsveckan ,bara en dag kvar att hä sig på jobbet vecka 34. ser fram emot helgen då slipper jag kliva upp o fara i väg tidigt på morgon. varför gör jag ett inlägg här egentligen när jag inte har nåt riktigt vettigt att skriva om?....är nog lite rastlös o det kliar i mina "skrivarfingrar" det är nog enda anledningen till att jag är här nu...=)....
ikväll händer det på byn ,affärerna har kvällsöppet på storgatan o sen är det gratis entre' i lomtjärnsparken kl 17-22 ,movits uppträder under kvällen.
ärligt talat så vet jag inte om jag hade nån större lust att fara ut ,men har jag inget annat kuligt att göra så kanske jag går ut o kikar lite......=)......
kollade precis om jag vunnit på lottot i går kväll ,men som vanligt ingen vinst....jag förblir fattig om inte kenot ger mig en större vinst i kväll då =).....
vare sig jag vill el ej så måste jag nu hänga tvätt .....men jag kommer tillbaka hit  senare o gör fler inlägg /tingeling

Inga kommentarer: