lördag 20 augusti 2011

ut en sväng

precis kommit hem från att ha varit ut en sväng på byn för att lämna in lotto ,keno o köpt en bingolott. men vi gick även nerför storgatan för att kolla in karnevaltåger som kom längs storgatan ,vilket jag inte tyckte var så mycket att se.så vi gick in på ica för att köpa KAFFE....som vi hade helt slut av här hemma o så blev det lite till som fick följa med hem....som vanligt. efter ica påväg hem sprang jag in på mim medna roger väntade utanför sittande på en bänk.
stickad lång tröja (rut m.fl)  159 kr
där blev det lite surr med tjejerna om självklart kläder o jag gav dem lite tips om diverse kläder  dem kunde ta hem. ....jag är som jag är ...=).....och den stickade tröjan jag såg i veckan som jag ville så gärna ha följde med hem . den blir kanoners till mina röda HW jeans....=).....
sen gick vi förbi parken för att kolla in loppisen och det var inte heller mycket där att se. det duggregnar ute inget trevligt väder att strosa omkring i.....nu hemma och jag har sååå j-kla värk så det blir att VILA en hel del denna dag.
roger o oscar åker upp till bergträsk om en stund till anton som är där ,kvar hemma stannar jag i lugn o ro ,bara vara.....

Inga kommentarer: