tisdag 16 augusti 2011

tisdagkväll

....har varit ensam ett par timmar förrutom att anton varit hem en stund för att duscha o sen for han i väg igen. jag har mest bara slöat.tog en dusch tidigare i kväll o kröp i min overall (one piece). jag har kollat på lite tv3 (supersize vs superskinny) och har käkat 2 rostade mackor o druckit en kopp skogsbärste.
känner mig trött o det är väl lika bra att jag bäddar ner mig o läser min bok nån timme innan jag somnar för annat finns ju inte att göra. väckarn ringer klockan 05.00 i morgonbitti o då vill jag va pigg o utvilad.
undrar när oscar o roger  kommer hem , kanske skulle ta o ringa o kolla för jag tror ju att han har tänkt sova här hos mig i natt också.
kvällens keno gav oss inge vinst men mina egna rader gav mig en vinst på hela 50 kr =)....vilket är alltid nåt.....nu säger jag sov så gott

Inga kommentarer: