söndag 28 augusti 2011

lite sysslor

..eftersom jag känt mig rastlös sen jag slog upp mina två blå så har jag trots värk "varit igång" en hel del idag. tvättat kläder ,hängt o vikit ,plockat ,diskat , skurat köksfönstren....jag vet att jag kommer få värre värk efter allt jag åstadkommit idag ,men jag får bara bita ihop ,värk är jag van att ha eftersom jag har det dugnet om mer el mindre.
blev bortbjuden idag kl 16 att äta surströmming hos rogers föräldrar o det ska bli gott =)....jag ahr därför bakat för att vi ska ha nån efterrätt. en silviakaka o kolakakor o hallonpajen jag bakade i går den tar jag oxå med. nu har jag duschat av mig o kookat en kopp kaffe ,lite vila kan jag vara värd nu.
roger o pojkarna har kommit hem o det är surrigt värre...
tänk så lugnt o skönt då jag får vara ensam hemma o vad jag hinner pyssla då o göra sånt jag VILL o TYCKER OM =).....
ha en finfin eftermiddag /tingeling

Inga kommentarer: