onsdag 17 augusti 2011

nu är det kväll

det är fortfarande mulet ,det ser ut att ha slutat regna iaf. efter eftermiddagens tråkiga besked så har jag  bara varit hemma ,grubblat en del , pratat i telefon en del o hängt vid datorn en del och det var då som jag kikade in på www.mandeldesign.se för att kolla om dem fått in nåt nytt i klädväg  sen i morse och till min stora förvåning så hade ett par  av  de jeansleggings jag velat ha o inte hunnit med innan de tagit slut kommit in fler av =) så för att muntra upp mig lite blev det en beställning. ett par nya lilafärgade  high waist jeans leggings o en svart top som passar bra i hop....superdupernöjd över mitt köp.
pojkarna (oscar o en kompis) har varit här men farit ut igen. det har varit lite av öppet hus här idag =)......snart är det dax för oscar att komma hem för att kvällsfika innan klockan blir alltför mycket.
själv ska jag bara fortsätta slöa resten av kvällen framför tvn ....hej så länge

Inga kommentarer: