torsdag 25 augusti 2011

mitt på dan

kom hem från jobbet ,tomt i lägenheten oscar hade farit på skolan. jag har haft en stressfri o skön morgon hemma.
 på förmiddagen då tog jag tag i diverse sysslor ,diskat undan ,plockat undan o lite sånt o efter det tog jag en dusch ,drack en kopp te o käkade två rostade mackor o la mig för att vila o somnade ,sov ca 40 minuter.
nu är klockan mitt på dan och funderar på att dricka lite kaffe. jag har mycket värk idag oxå så det blir nog att ta det ganska lugnt om inget kuligt händer =) .  oscar slutar klockan 13 i dag sa han så jag väntar hem han om ett tag. i eftermiddag blir det att laga middag ,som vanligt sen vet jag inte riktigt vad mer som blir. nu ska jag koka en kopp kaffe o kanske läsa min bok o vänta på att tvättmaskinen ska bli klar.
hej så länge /tingeling

Inga kommentarer: