lördag 20 augusti 2011

lördagkväll

klockan 17 ringde min telefon o jag svarade,vi blev då bjuden på middag =) ,självklart tackade jag för inbjudan till att äta surströmming hos lillebror o sambo. jag hade precis lagat middag för att vi skulle då de andra kommit hem  äta. kotletter ,sås o potatisgratäng.
oscar o rogers bror åt av maten jag lagat o jag o roger åt hos lillebror. jag tycker om surströmming men ikväll åt jag sill istället minsta jobbet ,bena o göra i ordning mackorna tar för lång tid. =).....men gott med sill ,ägg o potatis var det. medan jag lagade mat så gjorde jag en hallonpaj så den tog jag med till efterrätt  och den blev godkänd med ett toppbetyg ,kul att de gillade min paj. =).
vi kom hem för ett tag sen jag har tagit en dusch o hoppat i overallen o nu blir det slappa resten av kvällen för jag har ont i min kropp. roger o oscar är fortfarande hemma ,men snart ska dem åka upp till sovstugan o jag blir ensam ,lugnt o skönt slipper höra ljudet av tvspelet då.
kenot har jag inte hunnit kolla, men det ska jag göra snart.....hej så länge....

Inga kommentarer: