söndag 14 augusti 2011

ingen...

vinst på bingolotto ....som vanligt med andra ord. nåja det var ju bara en timmes program det är ju positivt ,då ids man ju spela bingolotto på söndagkvällarna om man inte har annat att göra.
vi vann 5 kr på keno i kväll.....ingen vinstgivande kväll den här veckan.....
roger o pojkarna åker upp en sväng till garaget sen på ett tag är pojkarna tillbaka för att sova här i natt. lugnet lägger sig en stund här hemma så det blir lite vila framför tvn tror jag =).....
medan jag kommer ihåg det så ska jag ställa telefon på väckning ....huvva usch bläää ...inte vill jag arbetsträna i morgon men men .....det får lov att gå .....ett par veckor får jag lov att stå ut....sen då jäklar får man  se vad som händer.......pojkarna har fikat lite av det jag bakat men vad ska jag göra med resten hoppas nån kommer o fikar....=) hej på en stund /tingeling

Inga kommentarer: