lördag 13 augusti 2011

faaan vad rastlös

jag är nuuuuu......tur att jag har ordentligt mycket snus (en stock) hemma o kaffe för jag kan lova att det går åt mängder av det just nu idag. vad jag ska surra om vet jag egentligen inte ,det blir nog några rader onödigt vetande bara. jag roar mig med att läsa den perfekte mannen ,snusar ,dricker kaffe o hänger tvätt emellanåt. en än så länge innehållsfattig dag =(....
om jag skulle besöka www.mandeldesign.se o se om dem har fått in några nya snygga kläder som jag bara måste ha =)......
känner för att göra nån förändring ,men vad för typ av förändring vet jag inte ,ska jag förändra mitt utseende , klippa av mig håret ,min garderob, byta jobb  el förnya hemmet ??  det är frågan.finns nog mycket jag kan göra. byta jobb är ett steg till förändring iaf........dax för en kopp kaffe tror jag...

Inga kommentarer: