tisdag 23 augusti 2011

lite happy ...=)

ett kort inlägg tänkte jag passa på att "kasta" in igen ....för nu blev jag med ens glad när jag kastar en blick ut genom fönstret .....wiie SOLEN.....är här nu o  nu är det bara hoppas den vill stanna här LÄÄÄNGE...den är very welcome....=)....solen ger mer energi vilket bla JAG behöver......
nu har jag läst ut min bok ,dax att öppna en helt ny pocket som kom i går o jag hämtade ut....=) läsa lite innan som sagt det är dax att laga middag.......idag blir det åtminstone två maträtter ......för att de flesta ska få det dem vill ha......bortskämda el va tror ni ?.....=).....
anton har nyss kommit hem och han säger nu att han värmer potatisen från i går tillsammans med fiskbullar o pojkarna äter det ,så kanske jag bara behöver laga en maträtt iaf =)....ja jag får se.......tur att dem är åtminstone lite självgående i köket....=).....hej hej

Inga kommentarer: