måndag 29 augusti 2011

kul kul...

varit o arbetstränat o det var inte det minsta kuligt ,fy för den lede vad värk ökade. väl hemma så tog jag en dusch o en stund senare la jag mig på soffan o har nu sovit en stund. jag väntar på att oscar ska komma från skolan han messade o sa att han slutar kl 13 ,det är ingen vanlig skoldag ,när börjar de har vanliga skoldagar enligt schemat egentligen?....det kan man ju undra.
pratade med en kompis innan jag somnade på soffan ,hon ska kika förbi ikväll när hon ändå passerar byn ,kul kul. =)det var nu flera veckor sen vi sågs o vi lär ha mycket att surra om =).....det ser jag fram emot verkligen. en kulig sak som händer denna vanliga tråkiga måndag.
har tid för massage kl 14.20 idag en sak till jag ser fram emot ,faktiskt.
det är en solig hyffsad varm dag ute ,tråkigt bara  att det blåser .....nu ska jag läsa en stund ...hejhej

Inga kommentarer: