fredag 26 augusti 2011

det är fredag

...morgon sista arbetspasset för den här veckan =)....äääntligen.
jag la mig tidigt i går kväll (ca 22.15) ,läste en stund sen la jag i från mig boken o stängde mina ögon. jag har sovit hyffsat bra o vaknat med VÄRK...klev upp 05.20. har gjort mig klar o kokat en kopp kaffe o placerat mig i soffan för att dricka mitt morgonkaffe o göra ett kort inlägg ,tvn surrar på tv4 nyhetsmorgon.
vilken besvikelse när jag kollat ersättningen för denna månad som fanns på kontot ,inte blir man rik av att gå sjukskriven ,JAG VILL ha ett jobb o tjäna pengar VILL INTE..vara fattig...=(.....måste nu snart göra nåt för att förändra min situation.......kanske ett besök på arbets ?....
regn, regn o grått ,inte det bästa vädret idag =(.....
nu dricka kaffe o sen dra sig ut mot jobbet....

Inga kommentarer: