lördag 20 augusti 2011

lördagmorgon ...

mina nya kläder från mandel =)

oscars nya fox rygga
är vaken o uppstigen ,vaknade 07.30 klev upp 07.50 ingen ide' att försöka somna om när jag har så hemskt myvket värk....=( få se hur mycket jag orkar göra denna dag ,vill inte bara ligga hemma o vila idag när det är lördag.
det är karneval av nått slag i parken i dag så ett besök där kan det nog bli. =)....
la mig relativt tidigt i går kväll ,strax efter 23 och läste bara några minuter innan jag la bort boken o somnade fort , var så pass trött o till min glädje fått sova hyffsat bra.
oscar var uppe i sovstugan med anton o kompis ,vet inte vad dem pysslade med men strax före 23 kom dem ner med oscar o själv drog dem i väg ut på en "roadtrip"....ja se ungar vad dem hittar på dra i väg när det börjar närma sig midnatt.
i går efter middag kom posten med klädpaket som jag beställt från mandel =) ,  nya snygga lila jeans o en  grå top i 3/4 ärm.....superduper nöjd med mitt köp.....oscars nya rygga kom oxå igår som jag hämtade ut ,han är oxå nöjd o glad. nu är han redo att börja skolan till veckan.
nu har jag precis druckit ur första kopp kaffe denna dag....upptäckte att det snart är slut kaffe hemma ,dax att köpa kaffe idag för inte går det att va utan kaffe ju.....
idag är det oxå dax att lämna in lotto o keno o hålla tummarna för en vinst .....
have a nice day you all /tingeling

Inga kommentarer: