söndag 14 augusti 2011

ny skönlitteratur

....o här sitter jag igen ,är rastlös ....som vanligt med andra ord. lika bäst att kluttra ner några rader när jag ändå är i närheten av datorn =)...jag har beställt några pocket böcker (skönlitteratur )....jag har en bunt olästa pocket hemma ,men det är alltid bra att ha ifall jag får sånt där bokbegär då jag plöjer igenom bok efter bok o då vill jag ha lite att välja mellan alltså ett bibliotek av böcker =).....
eftersom jag gillade boken den perfekte mannen skriven av sheila O'flanagan så har jag beställlt andra böcker hon skrivit. en annan bra författare är denise rudberg ,jag har läst en hel drös böcker hon skrivit...jag skulle kunna sitta här o namnge alla författare som skriver bra men det skulle ta en evighet för de är sååå många duktiga personer. ÖNSKAR ...att jag oxå en dag kunna kalla mig författare för jag älskar verkligen att skriva.
skriver texter ,berättelser och så men inget blir färdigt för jag raderar och börjar om .....ingen har ännu fått läsa nåt jag skrivit ....men en dag hoppas jag kunna ha det självförtroendet att kunna skriva en bok o sen ge ut den .....vilken dröm...=)......

2 kommentarer:

Guldkorn i min vardag! sa...

Ser att vi delar intresset med att skriva.Fortsätt lev ut din dröm prova att skicka till någon tidning först, kanske det nappar.
Kram Ulla-Bella

annelie sa...

ja jag kanske får göra det ,prova kan man ju alltid men först måste jag ju skriva nåt som jag är nöjd med =).....skriver du nåt som du provat skicka in ?....kram